
چقدر دلم میخواهد نامه بنویسم
تمبر و پاکت هم هست
و یک عالمه حرف
کاش کسی جایی منتطرم بود...

همه میگن عاشق شدی رفت
اره
تا عاشق شدم رفت
ما را در سایت کلبه ی تنهایی من دنبال میکنید
برچسب: رفت, نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:28


اِنقـد بہ فڪر
رنگي ڪردن
دنیاش بودم
ڪہ نـفـهـمــیـدم
دُنیای خودم سیـاه شد...
ما را در سایت کلبه ی تنهایی من دنبال میکنید
برچسب: سخته, نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:28


بدون تو
سَخت میشه نفس کشید:)
کلبه ی تنهایی من ...
ما را در سایت کلبه ی تنهایی من دنبال میکنید
برچسب: بدون, نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:28

خـُـــــــــــــــدایا
مَگر بودنِ او در کِـــــــــــــنارم
چقدر از جَهــــــانت را
میگرفـــت؟؟؟
ما را در سایت کلبه ی تنهایی من دنبال میکنید
برچسب: خدایا, نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:28